פנס חודר עשן ומוגן פיצוץ

מאמרים נוספים

טופס קבלת מפרט מוצר

פנסים וציוד תאורה

[post-views]

שיתוף מאמר

פייסבוק
טוויטר
דוא״ל
ווטצאפ
הדפסה

פתרונות תאורה מתקדמים לכוחות הבטחון בישראל

לראשונה, אנו גאים להציג בפניכם מגוון פנסים מעולים שפותחו תוך הקשבה לצרכים הייחודיים של המשתמשים בשטח. כל דגם נבחר בקפידה ונועד להעניק פתרונות תאורה אמינים ועמידים גם בתנאים הקשים ביותר. 

פנס חודר עשן ומוגן פיצוץ

קטגוריות הפנסים שלנו

פנסים מוגני פיצוץ

פנסים אלה מיוצרים במיוחד לסביבות מסוכנות שבהן קיים סיכון לפיצוץ. הם מתוכננים לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בטיחות ועמידות. עם תכנון ייחודי שכולל חומרים לא מעבירים חשמל, פנסים אלו מתאימים לשימוש במפעלי תעשייה, תחנות דלק, וסביבות עבודה אחרות שבהן עלולות להתרחש דליפות גז. השימוש בהם חיוני לשמירה על בטיחות הצוות במצבי חירום.

פנסי סריקה

פנסי הסריקה שלנו מצוידים בטכנולוגיות תאורה מתקדמות המאפשרות נראות גבוהה גם בתנאים קשים. הם אידיאליים עבור פעולות חיפוש והצלה, ומשמשים צוותים במבצעי חילוץ בשטח פתוח ובאזורים עירוניים. פנסים אלו כוללים תכונות כגון תאורת LED עוצמתית, אפשרויות זום, ומצבי תאורה שונים המאפשרים התאמה מיטבית לכל מצב.

פנסי סימון ונצנצים

פנסי הסימון והנצנצים שלנו משמשים לתקשורת בשטח, במיוחד בעת פעולות חירום. הם יכולים לשמש לסימון אזורי סכנה, ליצירת קווים ברורים לתנועה או לעזרה בציון מיקומים חיוניים. עם אפשרויות תאורה צבעוניות וניצנוצים בולטים, פנסים אלו מבטיחים נראות גבוהה במצבים קריטיים.

פנסי ראש

פנסי הראש שלנו הם פתרון אידיאלי עבור אנשי מקצוע שזקוקים לידיים פנויות בעת העבודה. הם מאפשרים תאורה ממוקדת עם אפשרות לכוונן את זווית התאורה. בין אם אתם עוסקים בחילוץ, עבודות טכניות או פשוט זקוקים לתאורה בשעת חירום, פנסי הראש שלנו מספקים נוחות וביצועים גבוהים בכל מצב.

אנו כאן כדי להתאים את הפנס המתאים ביותר לכל צורך ספציפי. אם יש לכם שאלות נוספות או דרישות מיוחדות, צוות המומחים שלנו זמין עבורכם.

 

  • פנס ראש מוגן פיצוץ - מוגן Zone 0, פועל באמצעות שתי סוללות AAA

    פנס ראש מוגן פיצוץ



  • E75 פנס 4,500 לומן -טווח הארה של 260 מטר, זמן עבודה של עד 50 שעות.

    E75 פנס 4,500 לומן



פנסים וציוד תאורה

בזנט - ציוד תאורה וחילוץ והצלה

ציוד איכותי, תאורה חילוץ והצלה





דילוג לתוכן