מאמרים נוספים

מאמרים נוספים בנושא

טופס קבלת מפרט מוצר

תוכן העניינים של המאמר המוצג

מהי ערכת תאורה ניידת

תוכן העניינים

ערכת התאורה הניידת היא ערכה לתאורת היצף עוצמתית וניידת עד ל 115,000 לומן. הערכה פועלת עד 48 שעות . מיועדת לספק תאורה בהירה של עד 115,000 לומן עם נורת לד בטכנולוגיית LED Cree

עוצמה ועמידות

ערכת תאורה ניידת מספקת אור בעוצמה של 12,000lm-115,000lm. העוצמה החזקה ביותר מסוגלת להאיר שטח השווה ל 6 דונם.

ערכת תאורה ניידת זו עמידה בפני גשם כבד ויציבה על פני שטח רטוב. פועלת ללא צורך בכבל-מאריך ובכך מבטלת את הסיכון להתחשמלות. תאורת היצף בעוצמה של 115,000 לומן מתאפשרת הודות לטכנולוגיה חדשה שנכנסה לפעילות זה עתה בעזרתה ניתן להאיר באור יום כל תא שטח בכל גודל.

מענה מדויק

הסוללה של הערכה מהווה אלטרנטיבה אמיתית לערכה חשמלית שפועלת עם כבל-מאריך, מפני שהיא מסוגלת להחזיק מעמד בהפעלה עד 48 שעות(!). נורות הלד בטכנולוגיית CREE LED מסוגלות לספק אלומת אור חזקה כל כך, שהעוצמה של המתחרה הכי קרוב, מגיע ל כ 60,000 לומן (פחות ממחצית). טכנולוגיית הלד הזו אמינה מאוד הן לתנאי עבודה קשים או רטובים. לכן ניתן לעבוד ללא הפסקה גם באיזורים קשים כגון אתרי חילוץ, אירועי תאונות דרכים, קריסת מבנים והריסות מבלי להסתכן בתקלות.

ערכת התאורה מאירה באור יום שטח השווה ל – 6 דונמים.

הטכנולוגיה החדשה של ערכות התאורה הניידות

לערכת התאורה הניידת נורות LED Cree המאירות בעוצמה גבוהה מאוד.

הטכנולוגיה מבוססת על צי'פ מתקדם שמספק את היתרונות הבאים:

  • צריכת אנרגיה נמוכה
  • בטיחות שימוש גבוהה
  • עמידות בתנאי מזג אוויר שונים
  • ידידותית לסביבה

אורך חיי נורת LED Cree ארוכים מאוד. מסוגלת לספק עד 100,000 שעות עבודה.

מאפיינים

ערכת תאורה ניידת כוללת נורות לד עוצמתיות המספקות תאורה בהירה ורחבה לשטח גדול עד 3850m².

משקל ערכה נע  בין 7 – 52 ק"ג ואדם אחד יפעיל אותה. קיים תו תקן בינלאומי לעמידות בפני מים, אבק ונפילות מגובה. הערכה נטענת מחשמל ומכבל USB גם מהטלפון הנייד.

לערכה נורות חיווי LCD לקבלת אינדיקציה לרמת הסוללה. הערכה נטענת במספר שעות בודדות וניתנת לשימוש רצוף עד 48.

שימושים ומענה בטחוני

ערכת תאורה ניידת מהווה יתרון משמעותי למצבים מגוונים בהם אין מקור חשמל זמין ונדרש לספק תאורה חזקה לאורך זמן.

כוחות הבטחון שעושים שימוש בערכה ניידת מצליחים לשלוט בתאורה באירועים כמו התמוטטות וקריסה של מבנים.ערכת התאורה הניידת הינה בעלת יציבות גבוהה ומאפשרת להאיר בעוצמה שטח רחב – בתאונות דרכים. הערכה מתאימה למצבי חילוץ לכודים או פצועים גם במדרון.

היכולת לתת מענה ובתוך שניות להאיר שטח עצום, מאפשרת גם לאדם אחד בלבד להיות אחראי על זירת הארה גדולה מאוד ולאפשר עבודה לאורך שעות רבות בתנאי חשכה כבדה. אבטחת יישובים באמצעות התקנת הערכה על כלי רכב ולהאיר ממנו אך גם לפרוק בשימוש חצובה בשטח הררי ובכך לתמוך בפעילויות כוחות הבטחון באיזורים בלתי מוארים.

הפעלה בשטחים גדולים בתוך מפעלים או בסמוך למפעלים מקנה תחושת בטחון ובטיחות ומונעת הפסקת פעילות שוטפת, הפחתה של אירועים בטיחותיים ומניעת תאונות

סיכום

ערכת תאורה ניידת באתר בזנט כוללת מס׳ דגמים חזקים ביותר, המהווים את ציוד תאורת ההיצף הטוב בעולם. הערכה ניתנת להעברה בקלות ממקום למקום ע"י אדם אחד, ללא התלות במקור חשמל חיצוני או בכבלים. מיועדת לשימוש חוץ,מצוידת בנורות LED חזקות, ומסוגלת להאיר אזורים גדולים וחשוכים במיוחד. ניתן להציבה בתנאי שטח קשים באירועים גדולים, עבודות לילה, אירועי חירום והצלה ועבודות שוטפות של מפעלים בכל קנה מידה ובכל מקום בו נדרשת תאורה ניידת חזקה ולאורך שנים.

  • תאורת-היצף-20000-לומן

    ערכת תאורה 20,000 לומן ‎



שיתוף מאמר

פייסבוק
טוויטר
דוא״ל
ווטצאפ
הדפסה

בזנט - ציוד תאורה וחילוץ והצלה

ציוד איכותי, תאורה חילוץ והצלה





דילוג לתוכן