מאמרים נוספים

מאמרים נוספים בנושא

טופס קבלת מפרט מוצר

תוכן העניינים של המאמר המוצג

פנס לעבודה עם חיות

תוכן העניינים

פנס לעבודה עם חיות – פנס עם אור ירוק או לבן?

בין אם אתה חקלאי או בוקר ששומר על המטע מחזירי בר או שומר על העדר מזאבים, בין אם אתה שומר במושב או  אם אתה עושה פטרולים במפעל בצפון או בדרום, ייתכן ואתה עובד עם חיות באופן קבוע. וזקוק לפנס שמאיר על החיות אך לא מפריע להם או גורם להם לשנות את כיוונם.

אם אתה יודע מה ההבדל בין פנס עם אור לבן ופנס עם אור ירוק, ייתכן שתתקשה להחליט בין אור ירוק לאור לבן. שני סוגי האורות מציעים יתרונות וחסרונות, ולבחירה הנכונה תהיה השפעה משמעותית על העבודה הלילית שלכם, בין אם אתם עובדים ברמת הגולן, בעמק חפר או ברמת הנגב עם או בלי ערפילים בלילה.

פנס עם או ירוק מאפשר צפייה בהתנהגות טבעית של בעלי חיים בלי להפריע להם זאת משום שהם אינם רואים את קרני האור הירוק. במאמר זה לא נסביר את האופטיקה שבאור הירוק. אלא נתמקד ביישומים של הפנס עצמו. פנס עם אור

מהם ההבדלים בין פנס עם אור לבן וירוק.

היתרונות והחסרונות של פנס עם אור ירוק לעבודה עם חיות

  • ניגודיות גבוהה יותר: בעלי חיים רבים, כגון צבאים, חזירים וזאבים, עיוורים לאור ירוק. זה אומר שאם תשתמשו בפנס ירוק, בעלי החיים לא יוכלו לראות את האור ולכן פחות סביר שיתרחקו מכם.
  • טווח ארוך יותר: העיניים האנושיות רגישות יותר לאור ירוק מאשר לאור לבן. זה אומר שאם תשתמשו בפנס ירוק, תוכלו לראות רחוק יותר מאשר אם תשתמשו בפנס לבן.

**חסרונות של פנס אור ירוק לעבודה ממושכת עם חיות

  • עייפות עיניים: אור ירוק יכול לגרום לעייפות עיניים מהירה יותר מאשר אור לבן. זה בגלל שהעיניים שלנו צריכות לעבוד קשה יותר כדי לראות צבעים.
  • קשה יותר להעריך מרחקים: אור ירוק יכול לגרום לקשיים בהערכת מרחקים. זה בגלל שהאור גורם לכל דבר להיראות קטן יותר ממה שהוא באמת.

היתרונות והחסרונות של פנס עם אור לבן לעבודה עם חיות

  • ניגודיות טובה: אור לבן מספק ניגודיות טובה בין בעלי החיים לסביבתם. זה עוזר לחקלאים ולבוקרים לראות את בעלי החיים בבירור יותר.
  • קל יותר להעריך מרחקים: אור לבן מספק תמונה מדויקת יותר של המרחק בינך ובין החיה.

חסרונות של אור לבן לעבודה עם חיות

  • יכול להפחיד בעלי חיים: אור לבן הוא הצבע שבו בעלי חיים רגילים לראות וייתכן שיהיו מופתעים באור כזה בשעת הלילה בא אמור להיות חשוך. הם עשויים להיבהל יותר כאשר הם מוארים באור לבן ולרוץ לכיוונים שלא תכננת.
  • טווח קצר יותר: אור לבן פחות יעיל מאשר אור ירוק במרחקים ארוכים.

המלצות לבחירת הפנס העוצמתי לשטח המועדף עליך

אם אתם עובדים בעיקר במרחבים פתוחים, אור ירוק הוא בחירה טובה. האור יעזור לכם לראות את בעלי החיים ממרחק רב יותר, ופחות סביר שיפחדו.

אם אתם פועלים בשטחי מטעים צפופים, אור לבן הוא בחירה טובה יותר. האור יספק לכם ניגודיות טובה יותר בין בעלי החיים לסביבתם, ויהיה קל יותר להעריך מרחקים.

בסופו של דבר, הבחירה בין אור ירוק לאור לבן היא החלטה אישית. חשוב לשקול את היתרונות והחסרונות של כל סוג אור לפני שתקבלו החלטה.

סיכום

אם העבודה שלכם עם חיות היא יומיומית מומלץ להחזיק פנס ירוק ופנס לבן באותו זמן. כך תוכלו להתאים את סוג האור לתנאי הציד הספציפיים שלכם.

טיפים לבחירת פנסים לעבודה עם חיות

  • פנס עם אופציה להבהוב – האופציה להבהוב יכולה להיות שימושית כדי להסיח את דעת בעלי החיים.
  • פנס עם טעינה מהירה.
  • פנס נוח וקל משקל שיכול להיות במתלה ייעודי על הבגד לאורך כל הלילה.

פנסי סריקה שלנו כוללים מגוון דגמים של פנסים לעבודה עם חיות.

שיתוף מאמר

פייסבוק
טוויטר
דוא״ל
ווטצאפ
הדפסה

בזנט - ציוד תאורה וחילוץ והצלה

ציוד איכותי, תאורה חילוץ והצלה





דילוג לתוכן